cursus

woensdag 3 september 2014

• Als cursistenbegeleider zijn Willy en ik zeer tevreden met de eerste officiële resultaten. Jullie behoren in het begin zeer tevreden zijn met scores van 42,5%. Dat is een goed mikpunt voor beginners. Alle drie paren zaten daar ruim boven! Gefeliciteerd.

dinsdag 19 augustus 2014

• We zoeken nog een partner voor Peter Kool! Eerste poging heeft geen resultaat gehad.

maandag 18 augustus 2014

• Aan onze bijeenkomst hebben Willy en ik een goed gevoel overgehouden. Fijn dat we nu 3 paren kunnen inschrijven en per 1-jan-15 een vierde. Hopelijk vindt Peter Kool ook nog een maatje.

woensdag 25 december 2013

• Hopelijk hebben jullie een beetje genoten van onze kerstdrive. Advies: nog niet te veel waarde hechten aan het resultaat. We zijn trots op jullie. Bijna alle spelletjes zijn gespeeld binnen de tijd. Een hele goede prestatie zonder meer.
  • Er staan wat opnames van jullie op de pagina “foto’s”

woensdag 20 november 2013

• Vanmiddag de eerste uitzending op tv. Ziet er prima uit.
  • Naar aanleiding van het programma zijn 2 links aangebracht. De eerst naar omroep MAX, waar een herhaling van de les is te zien. De tweede naar MIC (mijn internet club). De methode van aanmelden is hetzelfde als die bij Berry’s Internetclub BIC. De links staan op deze site. Klik eerst op links (hierboven) en daarna op het plaatje en de rest wijst zich vanzelf.

vrijdag 15 november 2013

• Er zijn nog geen links gevonden voor de tv-cursus en het bijbehorende oefenprogramma MIC. Voorlopig nog even verder oefenen met startersbridge. Routine is erg belangrijk en dat krijg je alleen door veel te spelen.

donderdag 7 november 2013

• Een herhaling van het tellen van winnaars en verliezers in les 8 van vanavond. Deze les staat nu ook op de site.
  • Volgende week gaan we nog een keer lekker oefenen en dan komt het grote moment: Nederland 2 op woensdag 20 november. We gaan kijken of we alles wat er les 1 van de t.v.-cursus gedaan wordt, al kennen.
  • Ondertussen elke dag even een paar spelletjes uitspelen op startersbridge. Krijg je routine van.

donderdag 31 oktober 2012

• Het was vandaag een moeilijke les. Slagen tellen (winnaars) voor Sans contracten en verliezers tellen voor troefcontracten. Stof genoeg om de volgende week mee door te gaan.
  • Maandag 23 december 2013 is de kerstdrive bij Grand Italia, Goorseweg 22 in Diepenheim. We maken nog afspraken wat we tegen die tijd kunnen/gaan doen. Komt allen. Houdt de datum vrij.
  • We wensen Joke niet alleen beterschap, maar ook sterkte bij het installeren van startersbridge.
  • Er is al een beetje bekend over de t.v.-cursus die begint op woensdag 22 november om 14.20 uur.
    1. De titels van de 12 afleveringen zijn bekend.
    2. Ook is duidelijk dat er wordt gekozen om de hoge kleuren te openen op een 5-kaart.
    3. De uitzendingen worden begeleid door een site die M.I.C. gaat heten (Mijn Internet Club).