2012 – 2017

De oude website wordt opgeheven dus ook de gegevens die daar op staan. Een aantal memorabele momenten worden hieronder opgeslagen.

• 3 september 2012

Het 21ste bridgeseizoen begint met de jaarvergadering. Paul van Hooff treedt af en Gerrit Wissink wordt onze voorzitter. De club telt 62 leden. Na elke competitieronde van 5 zittingen vindt een zitting plaats voor het clubkampioenschap. Op de agenda staan 5 competities en 4 rondes voor het clubkampioenschap. Voorzitter Gerrit opent nu de speelavonden en aan het eind blijft iedereen zitten en ruimt de TC op. Omdat er niet meer afgerekend hoeft te worden komt dit de rust tijdens de laatste ronde ten goede. Op de site kan wekelijks een spel van de week worden besproken. Leden kunnen daartoe een spel aandragen. De belangstelling hiervoor is zeer wisselvallig.

• 29 januari 2013

We gaan verhuizen. Aan het eind van het seizoen gaan we van De Viersprong naar Zaal Beltman. Dezelfde zaal waar we met de kerstdrive ook al te gast waren.

• 25 februari 2013

Voorafgaande aan de clubavond staat voorzitter Gerrit Wissink stil bij het overlijden van Dini Dollekamp.

• 16 april 2013

Martha Morrenhof en Jaap Pegtol winnen in Delden de Hofdrive. Bridgeclub Diepenheim is volgend jaar de aangewezen organisator.

• 2 september 2013

Begin van het 22ste seizoen. De samenstelling van het bestuur blijft ongewijzigd: Gerrit Wissink (voorzitter), Irene Hillebrand (secretaris), Johanna Jebbink (penningmeester), Emiel Wolbers (wedstrijdzaken) en Willy Hondelink (feestdrives en sociale contacten). De organisatie van de clubavond is in handen van paren: Emiel en Irene, Martha en Ineke, Mat en Hannie, Leen en Jaap. Er zijn geen aparte avonden voor de clubkampioenschappen. Er wordt een rankings-systeem ingevoerd dat is uitgewerkt door Emiel. We beginnen bij Zaal Beltman met 52 leden.

• 19 september 2013

Willy en Marinus Hondelink beginnen we met de begeleiding van de tv-cursus. 11 Cursisten hebben zich aangemeld. Ze worden lid van de club voor tenminste 1 jaar en hopelijk langer.

• 23 december 2013

De cursisten spelen mee met de kerstdrive. Deze wordt georganiseerd bij Grand’Italia, aangezien Beltman de zaal niet beschikbaar heeft voor ons.