algemene informatie

Afmelden voor komende speelavonden kan  op het afmeld formulier dat op iedere wedstrijdavond bij de wedstrijdleiding ligt en geldt voor het paar!

Afmelden via bridge telefoon BCD:     0639729258  Een afmelding voor de wedstrijdavond dient in ieder geval uiterlijk op maandag voor 16.00 uur te geschieden en geldt voor het paar. Bij afmelding aangeven of beide niet komen of dat 1 lid wel beschikbaar is. (Afmelden per mail is niet mogelijk!)

Mail adres bridgeclub Diepenheim: secretariaat@bridgeclubdiepenheim.nl

Seizoen 2023 – 2024
De TC heeft met ingang van het seizoen 2016-2017 de verantwoording over de organisatie van de clubavonden.  De TC wordt bemand door Emiel Wolbers (wedstrijdleider) ,  Arend de Boer (penningmeester en materiaal) en Henk Krijgsman

Opzet clubavonden

De feestdrives hopen we weer aantrekkelijk te maken door het beschikbaar stellen van leuke prijzen of het aanbieden van versnaperingen.

Website
Wekelijks zullen rangen en standen worden gepubliceerd. Dat gebeurt in principe op dinsdagmorgen.

Ledenlijst
De ledenlijst zal worden gepubliceerd op deze site, doch wel beschermd worden door een wachtwoord. Ook namen van invallers komen achter slot en grendel.

Ingeschreven bij KvK: 74393294